A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Honlapunk használatával jóváhagyod a sütik használatát az irányelvünk értelmében.

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

Jelen Garanciális feltételek mellett a www.edibababolt.hu honlapon található Általános Szerződési Feltételek és az érvényes jogszabályok az irányadóak.

  1. Garanciális igény bejelentése

Garanciális igényt a Garanciális igénybejelentő (letöltés itt) kitöltésével lehet bejelenti írásban, az info@edibababolt.hu e-mail címen. Az e-mailhez kérjük, hogy az igénybejelentő mellett legalább 2 darab fényképet is csatoljon a hibás termékről, oly módon, hogy a hibát lehetőleg a fotó alapján is azonosítani tudjuk, illetve továbbítsa részünkre a hibás termék vásárlását igazoló eredeti, elektronikus számlát. A hibás, hiányos kitöltésből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Hiányos igény beküldése esetén a bejelentőt 3 munkanapon belül értesítjük a hiányzó információk köréről, melyet a bejelentő köteles pótolni. A garanciális igény kivizsgálását csak hibátlan és hiánytalan igénybejelentés és az esetleges hiányzó információk pótlása esetén kezdjük meg. 

  1. A bejelentés kivizsgálása

A hiánytalanul, e-mailben beérkezett igényt, annak beérkezésétől számított legfeljebb 3 munkanapon belül kivizsgáljuk és annak eredményéről az igény bejelentőjét e-mailben tájékoztatjuk.

  1. Az igénybejelentő kötelezettségei

Az igény bejelentője a hibás terméket és annak csomagolását köteles a kivizsgálást követő 2 hétig megőrizni a bejelentéskori állapotban valamint a garanciális ügyintézés során felmerült kérdésekre a legjobb tudomása szerint, valós információkat közölni. A bejelentő köteles a számlát a garanciaidő alatt megőrizni és az igénybejelentőhöz mellékelni.

  1. Az Édi Bababolt kötelezettségei

Az Édi Bababolt az igényt köteles kivizsgálni és megválaszolni, annak hiánytalan beérkezését követő 3 munkanapon belül.

  1. A termékcserére, a termék árának visszafizetésére vonatkozó különleges rendelkezések

Amennyiben a 4. pontban rögzített vizsgálat megerősíti, hogy a termék hibás, azt a már felhasznált termékek arányában kicseréljük, beszámítjuk, vagy a termék eredeti vételárával arányos szállítási díjat és a vételárat a felhasznált termékek arányában visszautaljuk a bejelentő által megadott bankszámla számra. Mind visszatérítésre, mind termékcserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a terméknek legfeljebb a fele került felhasználásra. Termékcsere választása esetén a szállítás díját az Édi Bababolt viseli. A szállítási feltételek megegyeznek a vásárlásra vonatkozó szállítási feltételekkel.

Felhasznált termék aránya Vételár visszatérítés mértéke Termékcsere esetén fizetendő összeg
kevesebb mint 20% 100% 0 ft
20 és 50% közötti 75% a termék eredeti vételárának 25%-a
50% fölötti vételár visszatérítés nem lehetséges termékcsere nem lehetséges

 

 

 

 

Példa a vételár visszatérítésre: Ön a garanciális időszakon belül vásárolt egy összegben 20 000 ft értékben, melyben egy 5 000 ft értékű termékről kiderült, hogy hibás. A termék eredeti csomagolásában 100 db pelenkát tartalmazott. A hiba 10 darab felhasználása után bebizonyosodott, amely hiánytalanul bejelentésre került az info@edibababolt.hu e-mail címre (igénybejelentő, fotók, számla mellékelve). Ez esetben mivel a pelenkáknak csak a 10%-a került felhasználásra, így visszautalásra fog kerülni a teljes vételár (5 000ft) és a szállítási díj 25%-a (mivel a hibás termék a teljes vásárlás értékének a 25-át tette ki).

Példa a termékcserére: Ön a garanciális időszakon belül vásárolt egy összegben, 20 000 ft értékben, melyben egy 5 000 ft értékű termékről kiderült, hogy hibás. A termék eredeti csomagolásában 100 db pelenkát tartalmazott. A hiba 25 darab felhasználása után bebizonyosodott, amely hiánytalanul bejelentésre került az info@edibababolt.hu e-mail címre (igénybejelentő, fotók, számla mellékelve). Mivel a pelenkáknak a 25%-a már felhasználásra került, így a termékcsere során az eredeti vételár (5 000ft) 25%-át kell a vásárlónak megtéríteni, azaz 1 250 ft-ot. Szállítási díj a vásárlót nem terheli.

  1. Garanciával való visszaélés

Amennyiben tudomásunkra jut, illetve a garanciális vizsgálat során bebizonyosodik, hogy csalás, visszaélés történt, úgy azt bűncselekménynek tekintjük és a szükséges lépéseket megtesszük. Az Édi Bababoltnak jogában áll, hogy a csalás, visszaélés gyanújának felmerülése esetén, az érintett személyes fiókot (regisztrációt) felfüggessze, az adott fiókból leadott, függőben lévő rendeléseket törölje és az újbóli regisztrációt elutasítsa. Amennyiben a gyanú egy nem regisztrált vásárló esetében merül fel, úgy az Édi Bababoltnak joga van a feltehetően ugyanezen személyhez tartozó további megrendeléseket figyelmen kívül hagyni.

  1. Adatvédelem

A Garanciális Igénybejelentő elküldésével az igény bejelentője elfogadja és tudomásul veszi, hogy a hibás termékről készült fotókat és az igénybejelentőn feltüntetett adatokat 3 évig őrizzük meg az esetleges viták rendezése érdekében, majd azt követően nyomtalanul töröljük. A törlés alól kivételt jelent azon adatok köre, amelyek megőrzését jogszabály írja elő, illetve az adattörlést elhalasztjuk, ha vitarendezési eljárás van folyamatban.

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz